12 תשובות
אחי אתה יודע שאתה לא אמור למכור את זה נו.
ולא קשה לפרסם באינטרנט, אבל עדיף שתתן מתנה/או לפחות תמכור *לאחים שלך/הורים*, שיעבירו את זה לדורות הבאים.
שואל השאלה:
^^לא חבל אחי זה כבר 8 שנים אצלי וזה לא כזה חשוב לי אז באלי למכור וזה יהיה בעיה כי זה חשוב לאבא שלי שזה ישאר אצלי
אנונימי
אפשר לדעת מה זה?
וגם זה מגניב שזה עובר במשפחה, אל תהרוס את הסטרייק;)
שואל השאלה:
זה הגיע אליי זה אומר שזה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
מן מנורה כזאתי של כדור הארץ (גלובוס יענו) זה די עתיק הייתי אומר וזה מנורה זה עובד עדיין
אנונימי
וואלה מגניב.
בטח שזה שלך, אבל יש בזה חשיבות של כל המשפחה.
אישית הייתי שומר. לפחות אחי תמכור את זה להורים שלך, אם לא תביא תהם מתנה את זה.
שואל השאלה:
לא יודע לא ממש באלי למכור להם
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה למכור את זה
אנונימי
למה לא חבל?
אנונימי
באיביי. אבל למה?
יד 2
אם יש לך אחים תביא להם
אבל אל תמכור את זה
אנונימי