4 תשובות
תלוי עם אני מכירה אותו גם מחוץ לזה
תלוי. אם מכירים אותו כאן אז לא באסמאסים
יש לי את חבר שלי, אבל בעיקרון שיחות נפש זה יותר טוב פנים מול פנים, ולא חשוב לי אם זה ידיד או ידידה תמיד נחמד שיש עם מי לדבר שבאמת אפשר לדבר איתו
יותר נחמד לדבר עם אנשים פנים אל פנים:)