14 תשובות
את כותבת יפה
וכן, באמת נועם חתיכת זבל
וכן, באמת נועם חתיכת זבל
אוי ואבוי הגענו לכתיבה על זה שגבר מסנן
שואל השאלה:
אני אוהבת את נועם.
אני אוהבת את נועם.
שואל השאלה:
עם ישראל חיי תודהה
עם ישראל חיי תודהה
אבל נועם לא אוהב אותך
טוב שאת מעדכנת אנונימית, מה היינו עושים בלעדייך
וואו זה הרגיש לי כל כך אישי ומדויק כאילו זה ככה עם כל הבנים אפשר להרגיש את הדמעות והכאב שהיה פה. תמיד מתאמצת והוא לא מעריך מבינה אותך אחותי תיהי חזקה 3>
נו באמת אנשים תשיגו חיים וכבוד עצמי שואלת השאלה נועם מסנן אותך כי את דרמטית ואת לא צריכה להתלהב מסתם גבר שאת מתכתבת איתו ושישבר לך הלב בגלל שהוא מסנן זה כולה טלפון
זה לא כולה טלפון, הטלפון זה הדרך שלה לדבר איתו
אז היא לא צריכה להיקשר ככה לגבר דרך טלפון מה שמוביל אותנו לזה שזה שוב-רק טלפטן
אולי היא לא צריכה אבל לא תמיד אפשר לשלוט בזה
שואל השאלה:
את כן כתבתי את זה על ילד שמאוד אהבתי
את כן כתבתי את זה על ילד שמאוד אהבתי
וואלה זה טוב אבל איזה חרא נועם
וואו זה הרבה