16 תשובות
אני עושה
אם את חושבת על ללכת
אל
אנונימית
אני
אחלה מגמה לא קשה במיוחד
שואל השאלה:
את יכולה להגיד למה? או שנדבר בפרטי?^^
אני?
אנונימית
שואל השאלה:
תושה על התשובה תפוז. תוכלי להגיד לי בערך מה עושים שם?
שואל השאלה:
כן. האנונימית
בטח
אנונימית
שואל השאלה:
תודהה. רק תשלחי לי הודעה כי אני לא יכולה את על אנונימי
עוד בערך שלושה ימים יש מתכונת והחומר המסוכם 77 עמודים
צריך לשנן הגדרות
יש דברים שקשה לזכור או להבין
המבחנים עצמם כל שאלה כותבים מלא וצריך לפרט ממש כי מורידים
שואל השאלה:
זה נשמע קשה.
בהצלחנ במתכונת!.
שואל השאלה:
דיי איזה באסה
אצלנו בשיעורים בעיקר מדברים עם המורה
לי יש שש שעות בשבוע של פסיכולוגיה וזה יחסית הרבה ביחס לכמות חומר (מרגיש לי ככה) אז הרבה מהשיעורים אנחנו פשוט מדברים עם המורה
החומר הוא לא קשה במיוחד פשוט יש הרבה חומר לזכור
החומר כולל לחץ, פרויד, אריקסון (תיאוריות דור ראשון), קוגניציה, זיכרון, קונפליקטים וכו
אני חושבת שזאת אחלה מגמה, הבגרות בפסיכולוגיה היא שתי יחידות, וצריך עוד שתי יחידות במקצוע אחר של מדעי החברה (אצלי בבית ספר זה סוציולוגיה אבל זה שונה בכל בית ספר) ואז יש עוד יחידה של עבודת גמר
שואל השאלה:
אמאלה תודהה.
מה זה העבודת גמר?
כאן מסבירים על זה
שואל השאלה:
תודהה