12 תשובות
כנל זה פשוט בלתי ניתן להסברה
שאת אוהבת אותם אובססיביים
שואל השאלה:
אבל הוא אומר שזה לא נחשב אדיש
אנונימית
האלה מהסרטים הרומנטיים ....
"אני אוהבת גברים שקרים לסביבה ואובססיבים אליי ומראים חום ואהבה רק כלפיי."
שמחתי לעזור
כולנו
ופשוט כמו שאמרת
שואל השאלה:
נועם אתה בן 12 מה אתה מבין
אנונימית
ברו אני אפילו לא מכיר אותך
ואל תדאגי אני מבין
שואל השאלה:
מה זה יאנדריים
אנונימית
אני לא מבין בנות אתן רוצות בנים שהם קרים ולא שמים עליכם אבל אתן רוצות שהוא יהיה סטוקר שלכם כאילו תחליטו
ברו אוהבת יאנדריים
אנונימי