30 תשובות
לא מה אתה רציני
תשמע זה לא בהכרח הזמן למצוא את בחירת חייך
תתנסה קצת
הכל טוב
אנונימי
שואל השאלה:
מה
אנונימי
כל כך לא
חברה זה לא חפץ
זה בן אדם
אנונימית
וגם מה הקטע אם לא תהנה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^בסדר מן הסתם אם היא תהיה חברה שלי אני אוהב אותה והיא רוצה אותי
אנונימי
אתה דפוק למה שתעשה אתזה אתה רוצה להתנסות לך למועדון ותש כב לא משחקים עם רגשות חסר לב
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כדי להתנסות בנשיקות זה כדי להתנסות להרגיש מה זה שיש חברה

והיא רוצה שאני אהיה איתה אז מה הבעיה להסכים
אנונימי
תהיה עם מישהי כי אתה אוהב אותה. אני אישית לא יכולה לדמיין את עצמי מתחבקת עם מישהו שאני לא נמשכת אליו זה פשוט מגעיל אותי. אני רוצה להיות עם מישהו שכיף לי לגעת בו ולהסתכל עליו ולדבר איתו
אנונימית
ההרגשה הזאת שאתה נמשך למישהי ומרגיש את זה היא מתעלה כל כל הסטוצים
אנונימית
ממש לא!
זה לא רק הצד שלה, אתה לא אוהב אותה? אתה בכל זאת איתה? אתה משחק בה, חשבון פשוט, תעשה עם זה מה שאתה רוצה
שואל השאלה:
וואו אבל מה כזה לא מובן מה אין כזה דבר שבן למשל מבקש מבת לצאת והיא לא חשבה עליו לפני ומסכימה ואז מתפתח משהו?
מה לא יכול להיות אותו הדבר רק הפוך?
אנונימי
עדיף לך לצאת עם מישהי שנראת לך טוב ככה שקודם כל את המשיכה הפיזית פתרת כי זה לדעתי 70% מהקשר
אנונימית
^^זה לא בכעס, אל תהיו לא נכון, אני אומרת את דעתי, אם אתה חושב שאולי באמת יצא מזה משהו לך על זה, בהצלחה :)
אם לא אז רק תשים לב שאתה לא פוגע בה, אני לא פה כדי להגיד לך מה לעשות, אתה שאלת שאלה, אני עניתי את דעתי ולא יותר
זה קצת לשחק בה לא? אין לך רגשות אלייה...
כשזה יהיה נכון לך אלוקים ישלח לך את האחת מבטיחה
לאא מהה
אתה רציני??
זה ניצולל
זה פשוט נטו ניצול התנהגות מכוערת בעיניי!
אני צריכה מההתחלה להרגיש משהו בגוף
אנונימית
מנסיון שלי אישית לא וזה גם סתם היה סבל
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה לא שאני חושב שהיא מכוערת או משהו חס וחלילה פשוט זה לא שיש לי עליה קראש בחזרה אבל אולי תתפתח משיכה
זה לא משהו שיכול לקרות?
אנונימי
שואל השאלה:
תסתכלו מה רשמתי ארבע הודעות למעלה
אנונימי
ראיתי ועדיין חושבת שזה די ניצול
כי אם הייתה יודעת שאתה לוקח אותה בלית ברירה הייתה נפגעת רצח
וזה לא משנה אם אחר כך באמת כן תתאהב בה והכל.
הקטע הוא איך שאתה מתחיל את זה
אתה מתחיל את זה לא ממקום "שאתה באמת רוצה אותה"
אלא ממקום ש"כרגע אין יותר טוב"
ו"אתה חייב מישהי"
וזה קצת מגעיל בעייני ולא יפה
כי תחשוב
אם לא היית צריך עכשיו מישהי
אם לא היה בוער לך
לא היית יוצא איתה נכון?
והיא מסכנה אותה אחת
חושבת שאתה רוצה אותה כי היא הטעם שלך או משהו
לא, זה לא אותו דבר
כי אצלך אתה מודע לזה שאתה לוקח רק בגלל שחסר לך מישהי לקיץ או מה
ואז אתה אומר שאם זה יזרום להמשיך לא תפסול
אבל הדוגמא השנייה שנתת לי
זה לא קשור לקייץ או מה או לזה שהן צריכות חבר עכשיו נטו לקיץ
הן צריכות חבר כי הן רוצות מישהו מישהו הכוונה חבר שיאהב אותן
ולא חבר "רק לקיץ" כמו שאתה תארת את זה
ו"אם פתאום תאהב אותה אז תמשיכו"
^אוקיי סבבה
אבל הניסוח שלך של השאלה קצת מזלזל כזה
שואל השאלה:
בסדר טעות שלי
אנונימי
של הדרך של איך פשוט לקחת אותה.
כי אם פתאום תהיה איתה
ואז תיראה מישהי שיותר הטעם שלך
מה יקרה?
אתה כמובן תעזוב אותה
כי כך מבינים לפי הניסוח של השאלה
וזה יהיה באמת ממש מגעיל
צריך להכנס לקשר עם מישהי שבאמת אוהבים
ולא כזה בהנחה של אולי תהיה מישהי אחרת
אבל עכשיו כרגע אין
אז נלך עליה
פשוט אם אתה לא חושב שהיא מתאימה לך או מה
תלך איתה לאט לאט
על תראה לה אהבה בכמויות
ואז פתאום תגיד לה שהיא פחות הטעם שלך או מה
פשוט תתקדמו לאט לאט ותיראו אם זה בכלל הכיוון
אם לא אז לא
אין למה למשוך
זה פשוט
הניסוח שלך בשאלה לא נשמע טוב בכלל
שואל השאלה:
בואי זה לא עכשיו אני אומר לה את חברה שלי וזורק אותה אם לא כיף
פשוט מסכים לצאת איתה פעם פעמיים לראות איך הולך ואם מתפתח משהו ממשיכים
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי לה שאני רוצה אותה
מבין אותך אבל מה את חושבת על זה שיש הרבה בנות שבן שאל אותן אם הן רוצות לצאת והן לא חשבו עליו לפני אבל זרמו ומשם התפתח משהו, זה לא אותו דבר?
אנונימי