2 תשובות
בעיקרון הכי אהבתי את רומי, היא גם יותר הטיפוס שלי וגם יותר יפה לדעתי..
רומי, יותר יפה...
היא גם חמודה!
היא גם חמודה!
אנונימי
באותו הנושא: