19 תשובות
שואל השאלה:
וואו מעניין ברמות
וואו מעניין ברמות
אנונימית
לא מספרים אף פעם בספרים שההורים גם עוברים תהליך ושהם לא תמיד מפלצות גמורות
וגם את הוועדות תוך כדי ואת כל האבחונים שצריך לעבור כדי לראות אם אתה צריך ללכת לפנימייה או למשפחת אומנה או לאשפוז
וגם את הוועדות תוך כדי ואת כל האבחונים שצריך לעבור כדי לראות אם אתה צריך ללכת לפנימייה או למשפחת אומנה או לאשפוז
אנונימי
אותי למשל כשהוציאו מהבית הייתי מאוד קטנה וזה היה למקלט זמני
זה מקום מהמם וממש חם כמו בית רגיל רק לילדים שהגורל לא מחבב אותם
ולא משנה איפה הייתי תמיד הייתה לי את הזכות להשאר עם אבא שלי בקשר ולפגוש אותו ולדבר איתו בטלפון
תמיד מרגיש לי שמוציאים אותנו פסיכים ומבודדים אותנו בספרים האלה וזה ההפך הגמור
זה מקום מהמם וממש חם כמו בית רגיל רק לילדים שהגורל לא מחבב אותם
ולא משנה איפה הייתי תמיד הייתה לי את הזכות להשאר עם אבא שלי בקשר ולפגוש אותו ולדבר איתו בטלפון
תמיד מרגיש לי שמוציאים אותנו פסיכים ומבודדים אותנו בספרים האלה וזה ההפך הגמור
שואל השאלה:
מה ההבדל נגיד בין הספרים למציאות?
מה ההבדל נגיד בין הספרים למציאות?
אנונימית
את האמת שזה די ממצה את עצמו
ברוב הספרים זה ממש מעוות ומוציאים את הרווחה מפלצות
'בית יתומים' זה משהו שלא קיים וגם אם כן לא מתעללים בילדים שם
ותמיד כשמוציאים את הילדים מהבית בספרים האלו זה באלימות וצעקות ובלה בלה בלה
זה תהליך ממש ארוך וממש מתיש וחבל שברוב הספרים הופכים את זה למשהו ג'וסי ודרמטי במקום להראות את זה באמת כמו שזה
ברוב הספרים זה ממש מעוות ומוציאים את הרווחה מפלצות
'בית יתומים' זה משהו שלא קיים וגם אם כן לא מתעללים בילדים שם
ותמיד כשמוציאים את הילדים מהבית בספרים האלו זה באלימות וצעקות ובלה בלה בלה
זה תהליך ממש ארוך וממש מתיש וחבל שברוב הספרים הופכים את זה למשהו ג'וסי ודרמטי במקום להראות את זה באמת כמו שזה
שמוציאים כל הזמן הספרים את המשטרה והרווחה רעים ששונאים אותנו
הרווחה והמשטרה ממש נלחמים עליי בהרגשה שלי וזה ממש לא נעים לקרוא איך בספרים כל הזמן מוציאים אותם רעים
הרווחה והמשטרה ממש נלחמים עליי בהרגשה שלי וזה ממש לא נעים לקרוא איך בספרים כל הזמן מוציאים אותם רעים
אנונימית
אם ספר מתחיל ככה אני בכלל לא טורח לקרוא אותו
זה סימן שהספר גרוע וחרוש ושלא מצאו רקע מעניין ומקורי יותר לעבר של הדמות ואם אין רקע מקורי ומעניין אז הסיפור הולך להיות ככה
זה סימן שהספר גרוע וחרוש ושלא מצאו רקע מעניין ומקורי יותר לעבר של הדמות ואם אין רקע מקורי ומעניין אז הסיפור הולך להיות ככה
אנונימי
מה הקשר שאתם עושים לי מינוסים?
עניתי על השאלה ועוד חשפתי צד כואב שלי
איזה אנשים מגעילים יש פה
עניתי על השאלה ועוד חשפתי צד כואב שלי
איזה אנשים מגעילים יש פה
זה למה אני קוראת רק ספרי פסיכולוגיה
גם מעניין וגם מלמד אותך מלא דברים לחיים מעצים אותך וכולי
גם מעניין וגם מלמד אותך מלא דברים לחיים מעצים אותך וכולי
יותר התופעה קוראת ויותר זה יופיע בתרבות ובספרים, מאוד יכול להיות שזה קרה לכותבים של הספרים האלה...
ממה שאני חוויתי זה מוקצן (בטח כדי לשווק את הסיפור, יותר זה מוגזם ויותר אנשים ירצו את זה) אבל יכול להיות שבדרך כלל המיקרים יותר גרועים ממה שאני חוויתי
ממה שאני חוויתי זה מוקצן (בטח כדי לשווק את הסיפור, יותר זה מוגזם ויותר אנשים ירצו את זה) אבל יכול להיות שבדרך כלל המיקרים יותר גרועים ממה שאני חוויתי
תודה על השאלה הזו ועל העלאת המודעות, תודה לכל העונים שחשפו פה את האמת שלהם
אהמ.. אהמ.. *הבחורים של טומן* אהמ.. אהמ.. *סדרת 13* אהמ.. אהמ..
אני אחת שכרגע נמצאת שנתיים וחצי בפנימיות בגלל הרווחה זה הרס לי את החיים ואת הנפש
ואין לי מושג איך אחרים חוו את זה אני מכירה מלא כאלה שזה הרס אותם וזה ממש לא עניין את הרווחה ולא אף אחד וכאלה שכן רצו את הדברים האלה
אני ממש ממש מבינה למה מוצאים אותם רעים
ואין לי מושג איך אחרים חוו את זה אני מכירה מלא כאלה שזה הרס אותם וזה ממש לא עניין את הרווחה ולא אף אחד וכאלה שכן רצו את הדברים האלה
אני ממש ממש מבינה למה מוצאים אותם רעים
אנונימית
ככה צריך!
אנונימי
יצא לי לקרוא דבר כזה וקיבלתי התקף חרדה
לא ידעתי מה זה טריגר עד שזה קרה
לא ידעתי מה זה טריגר עד שזה קרה
אני שונאת מכל חלקי את הרווחה באמת
בתור מישהי שעברה את זה, זה מרגיש לפעמים מנוכר. הרבה ספרים מציגים את זה בצורה דרמטית או מגניבה, אבל במציאות זה הרבה יותר שקט, אפור, כואב. לא תמיד קל לקרוא כשמשהו כל כך אישי הופך לקלישאה.
אנונימית
אני ראיתי את הסרט "איתנו זה נגמר" על אלימות ופשוט התחלתי לבכות וכמעט ניהיה לי התקף חרדה מרוב טריגר
אנונימי למה אתה מתכוון ב "ככה צריך?"
באותו הנושא: