4 תשובות
אם את ישר כותבת תשובה מביאים חשד להעתקה, אם את מנמקת טוב אז לא
אם את יודעת את הדרך ברור שלכתוב!!! לאחותי עשו חדש להעתקה בגלל זה (בסוף היא קיבלה 97 בחמש סופי)
אנונימית
אם את מנחשת תחרטטי הסבר לא הגיוני ממש אפילו העיקר שיראו שהייתה חשיבה
מותר לך כל עוד הסברת איך הגעת לתשובה. (לדוגמא- "מתוך מספר האפשרויות המצומצם שהיה לי, הצבתי וגיליתי שזו התשובה הנכונה")
באותו הנושא: