16 תשובות
וואי איזה באסה
מקווה שלא יורידו לך כזה הרבה.
אפשר לשאול מה היה הציון הגשה שלך השנה ומה היה הציון הסופי שלך שנה שעברה?
מקווה שלא יורידו לך כזה הרבה.
אפשר לשאול מה היה הציון הגשה שלך השנה ומה היה הציון הסופי שלך שנה שעברה?
שואל השאלה:
הציון הגשה שלי ל482 הוא 100
הציון הגשה שלי ל481 הוא 100 והציון בגרות שלי ל481 הוא גם 100 אז יש לי 100 סופי ב481
אני כנראה אקבל חשד ב482 אז זה לא ייחשב לי
הציון הגשה שלי ל482 הוא 100
הציון הגשה שלי ל481 הוא 100 והציון בגרות שלי ל481 הוא גם 100 אז יש לי 100 סופי ב481
אני כנראה אקבל חשד ב482 אז זה לא ייחשב לי
אנונימי
בסדר קורה.. זה החיים תהנה מכל רגע וזה בסדר להיות עצוב ולהרגיש רע אבל תמשיך הלאה ואל תוותר לעצמך! יש אנשים שאין להם מה לאבד.. וזה הדבר הכי עצוב שיש אז תהיה שמח במה שיש לך ואל תפסיק לשאוף (כמובן לא מדובר בסיגריות) ואל תחשוב יותר מדי מה שקרה קרה ואין לך שליטה על זה סך הכל בפנאן
אנונימי
למה ישבת לפני הילד שמעתיק?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יכלתי לבחור איפה לשבת, המשגיחה פשוט באה ואמרה לי לשבת מלפניו
וגם לא יכלתי לסרב כי אם הייתי מסרב היא כנראה לא הייתה נותנת לי להיבחן
לא יכלתי לבחור איפה לשבת, המשגיחה פשוט באה ואמרה לי לשבת מלפניו
וגם לא יכלתי לסרב כי אם הייתי מסרב היא כנראה לא הייתה נותנת לי להיבחן
אנונימי
מבינה אבל יהיה בסדר. נסה לשתף את המורה בחששות ולראות מה יש לו.ה להגיד. יש מצב אתה סתם אוכל סרט ולא היה כזה נורא בכל מקרה יהיה בסדר עכשיו זה נורא ומחר יהיה יותר טוב
שואל השאלה:
שיתפתי את המורה ואין לה ממש מה לעשות עם זה חוץ מההדרכה של הבודקי בגרויות ששם היא תקבל מידע על השכלול של הציון לפי השאלות, כל מה שאפשר לעשות זה לקוות שלא ידפקו לי את הציון או שלא אקבל חשד להעתקה במקרה הגרוע היותר
שיתפתי את המורה ואין לה ממש מה לעשות עם זה חוץ מההדרכה של הבודקי בגרויות ששם היא תקבל מידע על השכלול של הציון לפי השאלות, כל מה שאפשר לעשות זה לקוות שלא ידפקו לי את הציון או שלא אקבל חשד להעתקה במקרה הגרוע היותר
אנונימי
טוב דבר ראשון הכל טוב. אם המורה שלי למתמטיקה לא טעתה שנה שעברה זה 65% והשנה זה רק 35%.
עכשיו אם הוגשת על מאה, הכל טוב הגשה לדעתי זה 50% וזה כבר אומר שיש לך סביבות 82-83.
עכשיו לא בטוח שיהיה חשד להעתקה.
אם לא יהיה, גם אם יורידו לך עשר נקודות במקרה הגרוע זה לא סוף העולם אם שאר המבחן הלך פיקס אתה תצא עם ציון מאוד גבוה.
מקווה שלא יהיה חשד להעתקה וגם אם כן, מבאס, אבל תעבור את המועד ב כמו גדול
עכשיו אם הוגשת על מאה, הכל טוב הגשה לדעתי זה 50% וזה כבר אומר שיש לך סביבות 82-83.
עכשיו לא בטוח שיהיה חשד להעתקה.
אם לא יהיה, גם אם יורידו לך עשר נקודות במקרה הגרוע זה לא סוף העולם אם שאר המבחן הלך פיקס אתה תצא עם ציון מאוד גבוה.
מקווה שלא יהיה חשד להעתקה וגם אם כן, מבאס, אבל תעבור את המועד ב כמו גדול
טוב לפחות זה רק מועד אחד לחכות ולא שלושה מועדים
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אני מרגיש שמגיע לי לקבל 100 בבגרות הזאת ולסיים 4 יחל מתמטיקה עם 100 סופי אז קשה לי לקבל את העובדה שהציון שלי יידפק
^שלושה מועדים? הגזמת
^^ אני מרגיש שמגיע לי לקבל 100 בבגרות הזאת ולסיים 4 יחל מתמטיקה עם 100 סופי אז קשה לי לקבל את העובדה שהציון שלי יידפק
^שלושה מועדים? הגזמת
אנונימי
יהיה בסדר חכה לפני שאתה מחליט שאין לך בגרות. אתה מוגש על ציון מדהים ובמקרה הכי גרוע מערערים ויהיה בסדר
שואל השאלה:
על מה לערער? בוודאות רואים שכתבתי b1*=b2=18 שזה שווה לb1
הרגשה חרx רצח, לא מאמין שעל החרx הזה תידפק לי השאלה
על מה לערער? בוודאות רואים שכתבתי b1*=b2=18 שזה שווה לb1
הרגשה חרx רצח, לא מאמין שעל החרx הזה תידפק לי השאלה
אנונימי
אז זה טעות וירד כמה נקודות קורה. אין מה לעשות זה נטו טעות בהבנה
שואל השאלה:
אני מרגיש שחרב עליי הכל, גם אם זה בגלל כמה נקודות מטופשות
אני חייב לסיים את המקצוע הזה בכבוד אחרי כל ההשקעה הזאת
אני מרגיש שחרב עליי הכל, גם אם זה בגלל כמה נקודות מטופשות
אני חייב לסיים את המקצוע הזה בכבוד אחרי כל ההשקעה הזאת
אנונימי
מבינה אבל זה באמת לא סוף העולם. בכל אופן תמשיך ללמוד למועד ב, אתה יודע כבר את החומר רק להמשיך לתרגל ותגש למועד הבא
יש מצב שזה באמת לא כזה גרוע כמו שנראה לך אבל עדין תמשיך עם הלמידה ותחליט מה אתה עושה שיהיה ציונים
יש מצב שזה באמת לא כזה גרוע כמו שנראה לך אבל עדין תמשיך עם הלמידה ותחליט מה אתה עושה שיהיה ציונים
היית צריך לעשות פונקציית ln סדרות זה טריקי