10 תשובות
תשאלי אותה למה היא לא עונה
אני מלכת הלענות אחרי שעות/ ימים וזה לא בכוונה סתם כי אני מפספסת אז תדוני לכף זכות
אל תגזימי, אולי היא הייתה מחוברת לשנייה ולא הקשיבה עדיין... ואולי היא מפרנציפט לא מקשיבה להודעות קוליות
בכל מקרה חברות מסננות לפעמים, אל תעלבי
שואל השאלה:
לא מה אני האקס האובססיבי שלה
אנונימית
למה ישר לקפוץ לשפוט אנשים?
שואל השאלה:
כי למה להתנהג ככה
אנונימית
שואל השאלה:
מחקתי את ההודעות וזיבי מגיע לה שלא תשמע את הסיפור המעניין שהקלטתי
אנונימית
כולם מסננים
צריך להתחיל לנרמל את זה
אם חברה שלך מרגישה בנוח לסנן אותך זה אומר שבאמת אתן חברות טובות.
חברות לא כאלה קרובות מנסות כל הזמן להרשים אחת את השניה ולא מסננות
שואל השאלה:
אנחנו לא קרובות כולה חברות מהעבודה שלא נפגשות מחוץ לעבודה
אנונימית
שואל השאלה:
היא עכשיו אמרה שהיא הייתה בשיחה .
לא יודעת זה לא תירוץ מספיק טוב , אני לא אחת שמתלבטים עלייה ככה ויש להם אומץ לסנן . דיי יש גבול לאומץ לסנן מישהי כמוני
אנונימית