7 תשובות
אותה ביידן בשינוי אדרת
שואל השאלה:
אז מדוע הימין היה כל כך נלהב שטראמפ נבחר?
אנונימי
מאכזבת אך מובנת
ימין? איפה יש פה ימין? מה האידיאולוגיה של אותו ימין?
איפה היה ימין בכל 20 משהו השנים שהוא בשטלון כביכול
איזה חזון היה לאותו ימין? אידאולוגיה? תוכנית? משהו?
אין לך ימין בישראל כבר משנות ה90
שואל השאלה:
ערוץ 14 חגג באותו יום ובאותו לילה
אנונימי
מפחידה. רגע אחד הוא ממש בעדינו רגע אחרי הוא מוכן למכור אותנו
אנונימי
שזה הכל בורא עולם משחק בו כמו בובה, וכמובן שזה לטובתנו.