15 תשובות
שואל השאלה:
אין אחי,זה תמיד חוזר על עצמו,גם שאני מנסה להיות בן אדם חרא אני לא מצליח או מרגיש אחרי זה אשמה
אין אחי,זה תמיד חוזר על עצמו,גם שאני מנסה להיות בן אדם חרא אני לא מצליח או מרגיש אחרי זה אשמה
אנונימי
אני מבינה אותך אבל תאמיני לי שבסוף כל זה לטובה כי באמת שזה יחזק אותך כל כך מעתיד ובסוף את פשוט תמצאי אנשים שאשכרה יתאימו לך והיו אנשים טובים יותר מאלה שהכרת
תאמין לי אחי אתה לא לבד אני מכיר את זה גם לי היה חבר כזה שלא משנה מה הייתי עושה בשבילו פשוט היה זורק עליי אלף ז יום אחד כבר נשבר לי ממנו אז פוצצתי אותו מכות וניתקתי ממנו קשר וטוב שכך ואני חושב שאסור כל הזמן להתעסק באנשים האלה שבגדו ולא העריכו אני חושב שאוליי כדאי להסתכל על אלה שכן העריכו
אתה לא הבעיה זה הם,אתה נותן את הלב והם בוחרים לפגוע ולנצל,אתה שווה יותר מזה אל תתן לאף אחד לשחק בך אח יקר,אני בטוח שיום יבוא ותמצא את האנשים שעושים לך טוב על הלב
סורי שדיברתי בלשון נקבה עכשיו שמתי לב שאתה גבר
זה לא שאתה צריך להיות בן אדם חרא. זה שעדיף שתדע להיות נחמד ברגעים הנכונים עם האנשים הנכונים.
תדע להיות נחמד כשאתה מרגיש שזה הדדי. אם אתה משדר נחמדות ומרגיש שזה לא בא בחזרה תקח צעד אחורה. זה נטו לכבד את עצמך ולא להיות במקום שנותן לאנשים להתייחס אלייך חרא.
הרבה אנשים נרתעים מנחמדות כי הם מרגישים שאתה רוצה מהם משהו.
תדע להיות נחמד כשאתה מרגיש שזה הדדי. אם אתה משדר נחמדות ומרגיש שזה לא בא בחזרה תקח צעד אחורה. זה נטו לכבד את עצמך ולא להיות במקום שנותן לאנשים להתייחס אלייך חרא.
הרבה אנשים נרתעים מנחמדות כי הם מרגישים שאתה רוצה מהם משהו.
הי מבינה את הכאב שלך.
בחיים אנו מקבלים מצבים (שיעורים) שבהם אנו לומדים ומתפתחים.
אולי אתה מקבל שיעור בלהעמיד גבול. לאלו שמנצלים, לאלו שרק רוצים לקבל, ולא לתת. כשתלמד לסנן, לא תהיה לך תחושת דחיה וניצול.
תמיד בחיים, כשיש משהו שלא טוב לנו, מומלץ להתבונן, מה בנו צריך ללמוד ולשנות.
קשה ללמוד את זה , ללא עזרה מקצועית, כי זה תת המודע שנסתר מעינינו.
פרגן לעצמך לימוד אישי עם מישהו מקצועי, מאמן יכול להתאים, ותראה שינוי מבורך.
בחיים אנו מקבלים מצבים (שיעורים) שבהם אנו לומדים ומתפתחים.
אולי אתה מקבל שיעור בלהעמיד גבול. לאלו שמנצלים, לאלו שרק רוצים לקבל, ולא לתת. כשתלמד לסנן, לא תהיה לך תחושת דחיה וניצול.
תמיד בחיים, כשיש משהו שלא טוב לנו, מומלץ להתבונן, מה בנו צריך ללמוד ולשנות.
קשה ללמוד את זה , ללא עזרה מקצועית, כי זה תת המודע שנסתר מעינינו.
פרגן לעצמך לימוד אישי עם מישהו מקצועי, מאמן יכול להתאים, ותראה שינוי מבורך.
זה בטח מרגיש נורא מתסכל שלא רואים תוצאות למעשים
אבל חשוב לעשות את זה ממקור עמוק מהלב ולא ברצון לקבל "תמורה" ברגש שעושים את זה ככה כבר לא אכפת מהתוצאה כי עושים את זה למען עצמך בלבד
להרגיש טוב ולהפיץ טוב
יכול להיות שיש אנשים שאתה לא בהכרח מכיר שעזרת להם עם טוב הלב שלך והם מעריכים אותך מאוד על זה
ויש אנשים שלוקחים את זה כמובן מאילו וזה לא מתקבל על הדעת אבל זה דבר שקורה לצערי
אני מקווה שתמשיך להיות אדם טוב להפיץ טוב כי הוא חוזר בחזרה מתישהו (:
אבל חשוב לעשות את זה ממקור עמוק מהלב ולא ברצון לקבל "תמורה" ברגש שעושים את זה ככה כבר לא אכפת מהתוצאה כי עושים את זה למען עצמך בלבד
להרגיש טוב ולהפיץ טוב
יכול להיות שיש אנשים שאתה לא בהכרח מכיר שעזרת להם עם טוב הלב שלך והם מעריכים אותך מאוד על זה
ויש אנשים שלוקחים את זה כמובן מאילו וזה לא מתקבל על הדעת אבל זה דבר שקורה לצערי
אני מקווה שתמשיך להיות אדם טוב להפיץ טוב כי הוא חוזר בחזרה מתישהו (:
גם לי זה קורה כולם בוגדים בך וזה מערער אותך שאולי אתה הבעיה אבל אתה לא תמשיך לחייך ולהיות טוב אל תיתן לריקבון שלהם לזהם אותך ותרחיק כל אדם רקוב ממך ברגע הנכון שלא יוכלו לפגוע בך ובטוב שבך
שואל השאלה:
סליחה לא הייתי באתר,לצערי אני בן 23 אז לא נראה לי תרצה לדבר איתי בגילך חחח
סליחה לא הייתי באתר,לצערי אני בן 23 אז לא נראה לי תרצה לדבר איתי בגילך חחח
אנונימי
כי קל לנצל אותך והם אנשים חרא
הי,
חשוב שאתה משתף ומנסה להבין את המצב.
אנחנו משתדלים להיות אנשים חיוביים וטובים וגם לתת מעצמנו לא על מנת לקבל בחזרה.
לא כל אחד מתנהג כך ולכן אתה מרגיש מתוסכל.
לדעתי אין מקום שתרגיש מתוסכל אם לא יהיו לך צפיות מאנשים.
אתה תמשיך להיות בן טוב וחיובי ואני בטוח שימצאו אנשים שידעו לעריך את הנתינה שלך ולהחזיר לך כגמולך.
בהצלחה!!!
חשוב שאתה משתף ומנסה להבין את המצב.
אנחנו משתדלים להיות אנשים חיוביים וטובים וגם לתת מעצמנו לא על מנת לקבל בחזרה.
לא כל אחד מתנהג כך ולכן אתה מרגיש מתוסכל.
לדעתי אין מקום שתרגיש מתוסכל אם לא יהיו לך צפיות מאנשים.
אתה תמשיך להיות בן טוב וחיובי ואני בטוח שימצאו אנשים שידעו לעריך את הנתינה שלך ולהחזיר לך כגמולך.
בהצלחה!!!
לומדים ומתפתחים בדיוק מזה אחשלי
תרים את הראש ותמשיך כמו אתה בסוף תיפול על האנשים הנכונים ותלמד איך לסנן
תרים את הראש ותמשיך כמו אתה בסוף תיפול על האנשים הנכונים ותלמד איך לסנן
אולי אתה נחמד מידי ומשדר זמינות תמידית אז לוקחים אותך כמובן מאליו
הי אתה,
תודה על השיתוף הכנה והפתוח שיכול לשקף את תחושת האכזבה שלך, נשמע מדבריך שקיימים בך עצב ויאוש על כך שנתינה שלך לאחרים, לא חוזרת אליך כאשר אתה נזקק לעזרה.
מתאר לעצמי כמה קשה יכולה להיות התחושה של בדידות, ואולי הקושי בהתמודדות עם מצבים בהם קיימת בך ציפייה לקבל תמיכה ועזרה מהאנשים להם אתה מסייע, במקומות שבהם אתה זקוק לה.
ניתן להרגיש את הרצון המתמיד שלך לנתינה, יכול רק לדמיין את ההתגייסות העצמית שלך לתרום ולעזור לאחרים.
בקהילות רבות, נתינה הינה ערך, הפצת הטוב חוזרת אלינו גם אם לעיתים איננו חשים את התמורה עכשיו. יכול רק לשער כמה ברי מזל האנשים סביבך שזכו בחבר כמוך.
לעיתים נראה ששיתוף תחושות פתוח עם האנשים הקרובים להם אתה מסייע, יכול לפתוח עבורם חלון בהיכרות עם התיסכול שנשמע שאתה נמצא בו.
בנוסף, אני מתנדב בעמותת סה"ר מזמין אותך לשוחח איתנו בצט/ווצסאפ במידה ותירצה לקבל סיוע נוסף....
מספר ווצאפ: 055-9571399 ומצרף לך לינק לצט...
שלך,
מתנדב סה"ר
תודה על השיתוף הכנה והפתוח שיכול לשקף את תחושת האכזבה שלך, נשמע מדבריך שקיימים בך עצב ויאוש על כך שנתינה שלך לאחרים, לא חוזרת אליך כאשר אתה נזקק לעזרה.
מתאר לעצמי כמה קשה יכולה להיות התחושה של בדידות, ואולי הקושי בהתמודדות עם מצבים בהם קיימת בך ציפייה לקבל תמיכה ועזרה מהאנשים להם אתה מסייע, במקומות שבהם אתה זקוק לה.
ניתן להרגיש את הרצון המתמיד שלך לנתינה, יכול רק לדמיין את ההתגייסות העצמית שלך לתרום ולעזור לאחרים.
בקהילות רבות, נתינה הינה ערך, הפצת הטוב חוזרת אלינו גם אם לעיתים איננו חשים את התמורה עכשיו. יכול רק לשער כמה ברי מזל האנשים סביבך שזכו בחבר כמוך.
לעיתים נראה ששיתוף תחושות פתוח עם האנשים הקרובים להם אתה מסייע, יכול לפתוח עבורם חלון בהיכרות עם התיסכול שנשמע שאתה נמצא בו.
בנוסף, אני מתנדב בעמותת סה"ר מזמין אותך לשוחח איתנו בצט/ווצסאפ במידה ותירצה לקבל סיוע נוסף....
מספר ווצאפ: 055-9571399 ומצרף לך לינק לצט...
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים: