16 תשובות
לא ממליצה
אחותי סובלת שם ממש וגם שאר החברות שלה שמעתי דברים ממש רעים על המורות והיחס להן על התלמידות
התנהגות מזלזלת ודוחה ממש מורות שאומרות לילדה על התקף חרדה שהיא רוצה צומי מספרות לכל ההורים על פגיעה עצמית של ילדה אחת ואומרות להם להרחיק את הילדות שלהן ממנה
יוצאת מספרת גבריים אישיים שאמרו לה
מורות לא נותנות לצאת לשירותים גם לא אם מישהי במחזור ושיט
אחותי סובלת שם ממש וגם שאר החברות שלה שמעתי דברים ממש רעים על המורות והיחס להן על התלמידות
התנהגות מזלזלת ודוחה ממש מורות שאומרות לילדה על התקף חרדה שהיא רוצה צומי מספרות לכל ההורים על פגיעה עצמית של ילדה אחת ואומרות להם להרחיק את הילדות שלהן ממנה
יוצאת מספרת גבריים אישיים שאמרו לה
מורות לא נותנות לצאת לשירותים גם לא אם מישהי במחזור ושיט
שואל השאלה:
אימלה מה
אימלה מה
אנונימית
שואל השאלה:
למה גיליתי על זה רק עכשיו אוף :(((
למה גיליתי על זה רק עכשיו אוף :(((
אנונימית
שואל השאלה:
איך הן מספרות ששמה? אני פשוט עוברת שנה הבאה ורציתי קצת לדעת על הבית ספר
איך הן מספרות ששמה? אני פשוט עוברת שנה הבאה ורציתי קצת לדעת על הבית ספר
אנונימית
מכירה משם 2 בנות בכיתה יא
אחותי לומדת שם בכיתה ז
לא יודעת אבל מש ממליצה לך לא לעבור לשם
שואל השאלה:
וואי תקשיבי זה מבאס רצח כי ביום הפתוח היה לי רושם ממש טוב מהמורים
וואי תקשיבי זה מבאס רצח כי ביום הפתוח היה לי רושם ממש טוב מהמורים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל המנהלת מפחידה רצח
אבל המנהלת מפחידה רצח
אנונימית
כן....ככה גם אחותי ואני
אבל אני לא הלכתי כי זה רק בנות
אבל אני לא הלכתי כי זה רק בנות
שואל השאלה:
אימלה דיי בא לי לבכות
אימלה דיי בא לי לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
פליז שיש שמה כמה בנות נורמליות
פליז שיש שמה כמה בנות נורמליות
אנונימית
אל תדאגיי זה ספציפית בשכבה שלה והם עולות ל י' אז בכלל אל תדאגי חייבת להיות שם כמה בנות נורמליות היא הכירה שם את החברות הכי טובות שלה וגם את בטוח תכירי ותצחקו על זה
חברה שלי שם
(אנחנו בכיתה ט')
והיא ממש לא מצליחה היא אומרת שזה בית ספר נחמד כל עוד יש לך את החברות שלך שם איתך אבל היא נגיד גם עוברת בגלל שנה הבאה לבית ספר אחר
(אנחנו בכיתה ט')
והיא ממש לא מצליחה היא אומרת שזה בית ספר נחמד כל עוד יש לך את החברות שלך שם איתך אבל היא נגיד גם עוברת בגלל שנה הבאה לבית ספר אחר
שואל השאלה:
היי מה זאת אומרת היא לא ממש מצליחה? מאיזו בחינה? לימודית?
היי מה זאת אומרת היא לא ממש מצליחה? מאיזו בחינה? לימודית?
אנונימית
כאילו כזה הבית ספר פחות ברמה וגם אין שם בנים אז זה גם קצת שונה כזה וכאילו זה קצת בית ספר הזוי נגיד בשכבה שלה יש מלא ילדות שמזדהות כחתול ולסביות וילדות סנטר וכזה עכשיו אני לא נגד כאילו שכל אחד יעשה מה שבא לו פשוט לה זה לא מתאים
באותו הנושא: