3 תשובות
את אוכלת בכלל לא מאוזן ומתאים לדיאטה, זה תפריט מאוד מועט.
קודם כל ברור שאת יכולה לאכול סושי. וזה שאת בדיאטה לא אומר שאת צריכה להיות בצום, ממש לא בריא.
קודם כל ברור שאת יכולה לאכול סושי. וזה שאת בדיאטה לא אומר שאת צריכה להיות בצום, ממש לא בריא.
לא מה פתאוםזהכלום חוץ מזה שגם בהורדת משקל ובדיאטות צריך להשתחרר מדי פעם
כן, זה קצת מדי מה שאכלת