9 תשובות
זה חמוד:)
לדעתי זה נשי, מידי!
לבנים אל תעשה לבבות אבל לבנות
זה סבבה
זה סבבה
זה ממש חמוד אני אוהבת בנים כאלה:)
למה, אני חושבת שזה חמוד..
זה בסדר ואפילו חמוד!
לא שונאת, זה מתוק♥
לדעתי זה חמוד
זה חמוד❤
באותו הנושא: