5 תשובות
אם אתה רוצה רישיון אז כן.. מה השאלה פה
שואל השאלה:
אבל זה הזוי המחיר למה כזה יקר לעזאזל?
כי אפשר יקר
ואתה רק בן 16 ולא יצאת עוד לחיים
חכה חכה זה הדברים הפחות גרועים
Xta
שנה שלמה זה מוגזם
אפשר לחסות הכל ב3-4 חודשים של עבודה טובה
גם תלוי כמה שיעורים אתה עושה וזה שקנית טלפון ודברים קטנים זה משמעותית לגמרי