4 תשובות
שואל השאלה:
בטוח שכדאי לי לעשות את זה למוקד הטלפוני? יושבים שם חיילים שלא יכולים לעזור לי בכלל. אני לא בטוחה למה יש להם מוקד טלפוני בכלל
בטוח שכדאי לי לעשות את זה למוקד הטלפוני? יושבים שם חיילים שלא יכולים לעזור לי בכלל. אני לא בטוחה למה יש להם מוקד טלפוני בכלל
אנונימית
תחפרי כמה שאת יכולה ברמה שתתקשרי אליהם כל שע
פשוט תתקשרי אליהם כל בוקר איך שהם נפתחים
תחפרי להם בשיחות טלפון כמה שיותר ואפילו תריבי , תשלחי כל יום פניה באלליקציה
באותו הנושא: