4 תשובות
ממש לא מביך
חופש הביטוי, אם זה מה שמתחשק לך תלבשי את זה
שואל השאלה:
יענו כי זה לא הסטייל שלי וכזה ולבוא עם זה פיתאום
יענו כי זה לא הסטייל שלי וכזה ולבוא עם זה פיתאום
אנונימית
מה הבעיה בחצאית וחולצה
אני אתאיסטית ואני לובשת את זה כל יום
אני אתאיסטית ואני לובשת את זה כל יום
באותו הנושא: