4 תשובות
ממש לא מביך
חופש הביטוי, אם זה מה שמתחשק לך תלבשי את זה
שואל השאלה:
יענו כי זה לא הסטייל שלי וכזה ולבוא עם זה פיתאום
אנונימית
מה הבעיה בחצאית וחולצה
אני אתאיסטית ואני לובשת את זה כל יום