6 תשובות
זה גם יכול להיות מחמאה (:
שואל השאלה:
וגם נמאס לי שכל החברים שלי נראים כמו גברים ורק אני נראה כמו איזה ילד צוציק מהופ חח
כי זה ממש לא קשור לגובה.. זה מבנה פנים וגוף וגם זיפים חח חבר שלי נמוך ממש בן 17 וחצי והוא ניראה 20-21
גם אני ראיתי המון בנים גבוהים יחסית ושעדיין נראים אפילו בני 13
זה הכל עניין של זמן..
שואל השאלה:
עדיין לא גדלו לי זיפים ועוד אבא שלי מתלהב מזה שלא גדל לי זיפים וקורא לי מלך נו באמת מה מלך מה מלך?! סתם מראה ילדותי ולא בוגר
תגדל קצת זיפים
לפי התמונה רואים שיש לך פנים של בן 14 בלי להעליב..
אנונימי