3 תשובות
שואל השאלה:
חחח בשביל ארוחת ערב
חחח בשביל ארוחת ערב
אנונימי
עא ולמה שזה יהיה יותר מדי? זה קצת אפילו בשביל דיאטה
יאו אחות גםאני אכלתי היום ביו בטעם קפוצ'ינו
באותו הנושא: