9 תשובות
זה היה יותר יפה בצבעים הרגילים ולא עם הפילטר הזה לדעתי
ואם היה לך איך להזיז את הענף שתקוע באמצע זה היה יכול להיות יפה יותר
אבל זו תמונה יפה ממש
תמונה מהממת, לדעתי תוסיפי צבע ותערכי קצת
התמונה יכלה להיות יותר יפה עם הצבעים הטבעים שלה
נחמד
בתור צלם התמונה צולמה מצוין אבל זה לא נראה הכי טוב בקטע של הצבעים. תעשי את הצבעים רגיל וזה יראה ממש טוב
מגניב אולי תערכי את זה בצורה עם קצת יותר צבע
תמונה ממש יפה
מגניב
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודהה