3 תשובות
1. באיזו פנימייה את?
2. תעשי מה שהלב שלך רוצה
3. אני הייתי נשאר בפנימייה אך ממשיך לדבר איתו.
הבנתי את זה שהוא עזב אבל אם את בפנימייה שתשנה לך את החיים אז למה לא?
תישארי, יהיה טוב.
שואל השאלה:
אבל הוא עזב
אנונימי
באותו הנושא: