2 תשובות
אני אולי נוסע, למה אתה צריך את המידע הזה בכלל?
לפי דעתי זה קצת מאוחר... כאילו סעו ביולי אוגוסט או אפילו בסוף יוני..
תמיד חברה שלי והמשפחה שלה נוסעים בסוכות ובקיץ אז אני אומרת לה מה ההיגיון לנסוע בסוכות? כבר ממש לא נעים שמה.. כבר לפעמים קר בלילה...
תמיד חברה שלי והמשפחה שלה נוסעים בסוכות ובקיץ אז אני אומרת לה מה ההיגיון לנסוע בסוכות? כבר ממש לא נעים שמה.. כבר לפעמים קר בלילה...
באותו הנושא: