7 תשובות
לא לשלוח
לא
פליז אל תשלחי
הוא לא מראה עניין
אם אין סיבה מיוחדת שהפסקתם לדבר נסי ליזום ולקחת את זה למקום יותר עמוק, במקרה הכי גרוע לא יעבוד ותפסיקו לדבר לגמרי
אם אין סיבה מיוחדת שהפסקתם לדבר נסי ליזום ולקחת את זה למקום יותר עמוק, במקרה הכי גרוע לא יעבוד ותפסיקו לדבר לגמרי
למה שאת לא תתחילי ליזום שיחות
אנונימי
אני כל כך איתך בזה גם ממני נפרדו ובטלפון..
אני לא יןדעת מה לעשות עם הדברים שלו לכחות לשיחה שהוא יגיד לי שהוא רוצה את הדברים בחזרה או לאשאר את זה אצךי עד שאזרוק את הדברים
אני לא יןדעת מה לעשות עם הדברים שלו לכחות לשיחה שהוא יגיד לי שהוא רוצה את הדברים בחזרה או לאשאר את זה אצךי עד שאזרוק את הדברים
תשלחי לו הודעה כי אין לך מה להפסיד וגם אם את לא תשלחי לו הודעה פשוט יותר סיכוי שהוא לאט לאט יעבור ממך ואם תישלחי הודעה אז את משאירה סיכוי לזה שהוא יחזור אלייך אין מה לעשות לפעמים צריך להוריד אגו
בהצלחה❤
בהצלחה❤