12 תשובות
סתם ברור שזה גרוע
אנשים לא מבינים לעומק את היכולות כרגע והיכולות הפוטנציאליות
תסתכלי כמה עבודות כבר אין בגלל זה
כן ואז הסרט של i robot יהיה מציאות
שואל השאלה:
יא אללה זה יהיה מוזר. מעניין עוד כמה זמן זה יקרה אם נמות או שנראה את זה קורה
הרבה מאוד אנשים תלויים בשימוש בai ולדעתי לאט לאט אנשים יהיו פחות ופחות מוכשרים ויצירתיים אז נראה לי שכן
שואל השאלה:
כן? יש מצב שלא יהיה עבודה לאף אחד.
היא כבר משתלטת
לא
זה לא כזה גרוע
כן? זאת אומרת זה מה שהאליטה רוצה
ואנשים תומכים בזה?
אנונימית
^^^חלאס עם האליטה והשטויות האלה