4 תשובות
אני שנה שעברה עשיתי במאי וקיבלתי בתחילת יולי
אמורים להביא את הציונים עד המועד ב
אבל זה משרד החינוך לכי תדעי
צוות לשון טענו לפי מה שהבנתי שטווח הזמן שניתן להם בין מועד א לב הוא לא מספק, ושעדיף ללמוד למועד ה מראש


יפים שלי למה אני בחרתי לכם את הטווח? אתם במשרד החינוך
אומרים כמה ימים לפני מועד ב אבל ממה שהבנתי כנראה שזה לא יקרה.