5 תשובות
ללכת לאסלה
וואי קשה לי להאמין שזה מהאדממה
אבל יש לך להקיא אז תקיאי
ואז תשתי הרבה מים ותאכלי משהו שיעזור לך
יש מצב שאכלת בטעות תולעת שהייתה באחד מהם ובגלל זה את מרגישה ככה. תנוחי קצת, אם את מרגישה שיש לך להקיא תלכי.
זה קרה פעם לאחותי והיא הקיאה ויצאו לה איזה חמש תולעים בקיא, זה היה נורא מגעיל.
שואל השאלה:
לאלא זה לא היה בתרמילים זה היה מוקפא והרתחתי את זה
אני לא באמת מקיאה אבל אני ממש מרגישה ככה כאילו אם אני קמה אני ממש מרגישה
ולא בא לי להקיא
אנונימית
אז תשבי על הספה כדי שהאוכל יוכל להתעכל,
תשתי לימון או משהו חמוץ כדי שתעלם הבחילה
תראי טלוויזיה ותסיחי את דעתך עד שיעבור ואז פשוט תלכי לישון