5 תשובות
אתה צריך לשמוע את ההתראה באמריקה של אטום
מה היה בכלל?
כן זה מפחיד ברמות
אבל זאת המטרה
אבל זאת המטרה
אני כל כך מסכים היה לי את זה כבר פעמיים ואני רק עכשיו נרגע מהצלצול הזה
בבקשה שלא יהיה עוד אחד
בבקשה שלא יהיה עוד אחד
אנונימי
וואי ממש העירו גם את כל המדינה ובנתיים אין כלום..
באותו הנושא: