6 תשובות
כן גם אני מה
ב3:40 הם שלחו שצריך לשהות קרוב למרחב מוגן
זה סיום שהיה *בסמכות* למרחב מוגן שזה מה שהם הודיעו לעשות באיזה 4 בבוקר
אבל זה נשמע קצת מוזר אז עדיף לחכות קצת כדי לדעת בוודאות מה קורה
גם אני לא