6 תשובות
כן גם אני מה
ב3:40 הם שלחו שצריך לשהות קרוב למרחב מוגן
זה סיום שהיה *בסמכות* למרחב מוגן שזה מה שהם הודיעו לעשות באיזה 4 בבוקר
אבל זה נשמע קצת מוזר אז עדיף לחכות קצת כדי לדעת בוודאות מה קורה
אבל זה נשמע קצת מוזר אז עדיף לחכות קצת כדי לדעת בוודאות מה קורה
גם אני
גם אני לא
גם אני
באותו הנושא: