6 תשובות
^^^הטלפון שלי על רטט וזה עדיין עשה את הצלצול הזה
שואל השאלה:
הטלפון שלי תמיד על השתק וזה עדיין עושה את זה, רטט זה לא עושה רק סאונד מלחיץ
אנונימית
הטלפון שלי על השתק וזה עדיין עושה
תשימי את הטלפון על השתק למרות שגם בלי הסאונד זה עדיין מלחיץ
.xo
לא אבל זה לפעמים תורם נראלי
אפשר לשים את הטלפון על רטט ואז זה בלי סאונד
אנונימית