התחברות
הרשמה
פיקוד העורף אמר שלא צריך לשהות ליד מרחבים מוגנים המלחמה נגמרה לא יהיו טילים?
14 ביוני 2025, 13:32
פיקוד העורף
המצב הבטחוני
מלחמה
אזעקה
3 תשובות
זה זמנית שכבר לערכתי בשעות הערב ישנו שוב את הנחייה לחובה
א
אלכס גרנשטיין
לא
א
אנונמית 0807
לא, זה אומר שיש הפוגה קצרה
x
xMadFairy
באותו הנושא:
פיקוד העורף אמרו עכשיו שאין צורך לשהות יותר בסמיכות למרחב מוגן
אם פיקוד העורף אר כבר לא צריך להיות ליד ממד זה אומר שהמצב משתפר?
למה ההודעה הקריטית של פיקוד העורף נשלחת לי בזמן שאין לי בכלל פיקוד העורף?
יש הודעה עכשיו מהאפליקציה של פיקוד העורף לשהות במרחב המוגן
פיקוד העורף אמר שאין צורך לשהות יותר ליד מרחב מוגן , אני ממש רוצה לים אבל מפחד שיהיה שוב איום מה לעשות?
היה לי צליל התראה של פיקוד העורף מהמחשב ולא התקנתי שם פיקוד העורף מה זה אומר????
אני לא מקבלת התראות של פיקוד העורף להיכנס/ לצאת ממרחב מוגן
למה פיקוד העורף שלח הודעה שלא צריך כבר להיות בסמיכות למרחב מוגן?
איך קיבלתי התראה מפיקוד העורף על סיום שהייה במרחב מוגן?
למה יש את ההתראה של פיקוד העורף של להיכנס למרחב מוגן?
לא הבנתי מה פיקוד העורף היתכוונו שגם אשדוד צריכים להיות במרחב מוגן?