6 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש עצבנית על זה גם חברות שלי בלחץ מיותר אני עוד ממש אדישה לזה ולוקחת בהומור אבל הן פיזית כל פעם שיש התראה כזאת פשןט נכנסות לממד הן כבר חיות שם וזה ככ מעצבן אותי מצד שני אי אםשר לשפוט אותן על זה
כן פשוט אתמול שני אנשים מתו כי הם לא הספיקו להגיע לממד בדקה וחצי אז אני חושבת שלהציל חיים של אנשים אחרים על חשבון הכעס שלך זה הגיוני לגמרי וכן זה מעצבן אבל זה די ממש מציל חיים
תקשיבי באמת אי אפשר לשפוט אף אחד בסיטואציה הזאת
כל אחד מתמודד איתה שונה והדברים האלו הם אמצעי מניעה לעוד תאונות
וכן זה מה שבאתי לכתוב^
זה בשביל שאנשים שאין להם מרחב מוגן בבית או שתי דקות מהם ידעו להגיע למרחב מוגן ככה זה יימנע שיהיו עוד הרוגים.
גם זה מעצבן אבל בסופו של דבר זה מציל חיים אז נראלי שעדיף לכעוס קצת מאשר למות
באמת מיותר ובמיוחד שכולנו בבתים עם הגבלות
אנונימית
חדש למנוע תאונות
שיהיה יותר זמן