14 תשובות
לדעתי כן
אנונימי
תלוי מי
לכל אחד הטעם שלו
רק חלק
מה עם גלי?
לרוב כן
אבל אין על מתולתל וזה מיוחד יותר
זה תלוי באיך היא נראת ומה יותר מתאים לה
אני ספציפית כן מעדיף חלק/גלי
אבל זה מאוד אינדיבידואלי
שואל השאלה:
כאלה שמעדיפים חלק/גלי
זה בגלל שבמתולתל יש הרבה נפח?
אנונימית
א בגלי יש ערימות של נפח ולרוב קשה יותר לעשות את זה יפה ממתופתל בגלל שלמתולתל יש חור. וגלי זה פשוט זיגזג הפוך בשיער (מדברת מניסיון של היה לי שיער חלק, גלי ומתולתל כבד)
וב זה אסתטיקה
שואל השאלה:
^ זה קצת ברור מאליו אבל אדגיש שכשאני אומרת שיער גלי אני מתכוונת לאלה שרואים בפינטרסט, אני יודעת שבפועל יש בזה מלא פריז כאחת עם שיער גלי, בשיער מתולתל בנות מחפשות נפח (יעני ווליום) בזמן שבגלי לא
אנונימית
כן נכון
לאו דווקא תלתלים זה מאוד יפה
למה ככה החלטת לתלים זה גם מהמם ברמות.
שואל השאלה:
^ מתי החלטתי משהו? שאלתי בשביל לראות מה הרוב מעדיף
אנונימית