6 תשובות
הוא לא כזה טוב
לאא!
מקום מפלט לכל המופרעים והמזלזלים.
הוא בסדר גמור. אבא של חבר שלי מנהל אותו (ליאור טומשין).
אנונימית
אתה לומד שם?
נוראי כל יוצאי הכיתות הטיפוליות למנייהם מגיעים לשם והעבריינים מרמת אליהו שלא הגיעו לשום מקום!
אנונימי
לא! מקום למופרעים בלבד!
אנונימית