8 תשובות
פנים מול פנים
פנים מול פנים
שואל השאלה:
תסבירו גם למה
תסבירו גם למה
אנונימית
זה לדעתי מובן מאליו
זה עדיף לא יודעת להסביר את זה אבל את יכולה לכתוב לו בוואצאפ "היי אפשר שניפגש בקרוב? יש לי משהו שאני רוצה להגיד לך"
פנים מול פנים עדיף
אנונימית
אני חושב שבכל מקרה הוא ישמח לשמוע אז תעשי מה שאת רואה לנכון
תמיד עדיף פנים מול פנים ככה הוא יכול לדעת שאת מתכוונת לזה ואת יכולה לדעת איך הוא באמת מגיב