15 תשובות
פשוט תגיד שאתה תפוס
תגיד שאתה פחות מחפש זוגיות כרגע אבל שזה מחמיא לך נורא.
הלוואי וזה היה הצרות שלי
שואל השאלה:
ועוד בגילי? את לא יודעת בן כמה אני ואיך אני נראה וזה שאת לא מתחילה עם בנים לא אומרת שאף אחת לא מתחילה
ועוד בגילי? את לא יודעת בן כמה אני ואיך אני נראה וזה שאת לא מתחילה עם בנים לא אומרת שאף אחת לא מתחילה
אנונימי
תהיה כנה, ממש כמו שכתבת פה "אגב, אני לא רוצה שתביני לא נכון אבל אני לא מחפש איתך קשר לזוגיות" או משהו יותר רגיש בסגנון
תענה יבש נבין
להגיד שאתה לא בקטע כרגע
ועוד בגילך הכוונה מתחת ל18
כשאומרים "נשים מתחילות עם גברים" זה 1. באינסטגרם ואפליקציות הכרויות 2. לעשות עיניים 3. פשוט לזרום במועדון/בר וגם לא קורה הרבה ובטח לא מתחת ל18
אז דיי להמציא סיפורי אלף לילה ולילה פה
כשאומרים "נשים מתחילות עם גברים" זה 1. באינסטגרם ואפליקציות הכרויות 2. לעשות עיניים 3. פשוט לזרום במועדון/בר וגם לא קורה הרבה ובטח לא מתחת ל18
אז דיי להמציא סיפורי אלף לילה ולילה פה
אנונימית
שואל השאלה:
בנות מתחילות איתי בכל הדרכים שאמרת, ואני לא בא להשוויץ אבל כן יש גם בנות שמתחילות כי הן מספיק בטוחות בעצמן כנראה שבניגוד אלייך
בנות מתחילות איתי בכל הדרכים שאמרת, ואני לא בא להשוויץ אבל כן יש גם בנות שמתחילות כי הן מספיק בטוחות בעצמן כנראה שבניגוד אלייך
אנונימי
אז מה יש לדעת איך לסרב?
באינסטגרם פשוט אין מה לענות
ולעשות עיניים זה פשוט סימן שהיא נותנת לך שהיא בעניין ואם אתה לא בעניין אתה פשוט לא פונה לשיחה
סוף הסיפור, נשים הם לא כמו גברים ואם אתה לא בעניין אז ביי
באינסטגרם פשוט אין מה לענות
ולעשות עיניים זה פשוט סימן שהיא נותנת לך שהיא בעניין ואם אתה לא בעניין אתה פשוט לא פונה לשיחה
סוף הסיפור, נשים הם לא כמו גברים ואם אתה לא בעניין אז ביי
אנונימית
שואל השאלה:
כשהן פונות אליי אני מכבד ואני עונה ולא משחק אותה יבש או איזה חי בסרט ולזה התכוונתי כששאלתי את השאלה
כשהן פונות אליי אני מכבד ואני עונה ולא משחק אותה יבש או איזה חי בסרט ולזה התכוונתי כששאלתי את השאלה
אנונימי
לא מכירה בנות שפונות לבנים ובטח לא בכמויות כמו שאתה מתאר שזאת בעיה יומיות שלך
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי בכמויות אבל כן יש בנות שפונות אליי שהן לא הטעם שלי
לא אמרתי בכמויות אבל כן יש בנות שפונות אליי שהן לא הטעם שלי
אנונימי
ממתי בנות מתחילים עם בנים פנים מול פנים יחרטטן.. אם כבר עושות עיניים ונותנות לך אישור או מתחילות באינטרנט
לא לחיות בסרט בבקשה ועוד בגילך פיפי
לא לחיות בסרט בבקשה ועוד בגילך פיפי
אנונימית
תגיד להן לא את לא הטעם שלי וזהו