3 תשובות
כןן
ממש לא זה יהרוס לך את הציפורניים אם את נשארת עם זה כל כך מעט זמן אם את רוצה רק ל3 שבועות תעשי הדבקה עדיף לך או אם יש לך ציפורניים באורך שאת אוהבת תעשי לק ג'ל
כל כך לא... תעשי הדבקה
מה הקטע? -.- חחח שלוש שבועות יהיה לך יפה ואחרי זה ארבע חודשים יהיה לך מכוער, זה גם סתם בזבוז כסף בפעם הראשונה זה עולה 150 נגיד ולחדש 90... את תצאי סתומה עם תעשי ככה ותתחרטי על זה... אבל החלטה שלך