3 תשובות
היי גילי. אם זה קופסא גדולה אז לחלק לפי מספר השקיות (חבילות). ואם זה בה בשקית אז רשום כמה גרם בכל שקית. בהצלחה לך.
כתוב על העטיפה של החבילה כמה גרם יש בה