15 תשובות
הייתי מתלבשת איך שאני מתלבשת בדרכ
אני מתלבשת רגיל יחסית גם בזוגיות וגם לא
לא חושבת שזה אמור לשנות אותי
מתלבשת כמו שתמיד הייתי
אני נגד לבוש חשוף בכללי
לא הייתי משנה את איך שאני מתלבשת, ובכללי אני לא מתלבשת חשוף
אני הייתי מתלבשת כמו שאני מתלבשת עכשיו, לא הייתי משנה
אני בכללי לא מתלבשת חשוף מדי אז אני אתלבש כמו שאני תמיד
כיבדתי והתלבשתי הכי צנוע שיש
שואל השאלה:
כי הוא ביקש או כי את רצית?
אנונימי
אני עכשיו בזוגיות
וגם לפני וגם אחרי אני לא סובלת חשוף
לא מבינה את זה
זה לא יפה וזה לא קלאס בעיניי
נטו בגלל שאני רציתי וכיבדתי אותו ואת עצמי
שואל השאלה:
^^אה הבנתי לדעתי עדיף ככה ואם כן אז קצת כי יש כאלו שמתלבשות ממש חשוף וזה לא יפה לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
^^אה זה נשמע טוב
אנונימי
^^^^מבינה עיניין
מתלבשת כמו בדרך כלל
מתלבשת אותו הדבר