27 תשובות
כן.
הגיוני
תלוי בכם
זה יכול להיות מאתגר מעניין ומפתיע הכל תלוי בתקשורת בינכם ובאיזון עדיף ללכת גם ליעוץ של רב לבדוק
כן יש לכם אותו רקע בערך
שואל השאלה:
הוא שומר ממש והוא מאמין וצנוע
ומתפלל מלא
אנונימית
אין שום סיבה לזה
ברור, זה הגיוני
זה יכול לעבוד כן
שואל השאלה:
שום סיבה שיעבוד בינינו?
אנונימית
^^אהבה לבד זה לא מספיק
צריך גם השקפה דומה
שואל השאלה:
אוקיי אבל זה לא שאני לא מאמינה
אנחנו בול אחד לשנייה
אנונימית
אבל זה לא רק עניין של מאמינה או לא
אלא ביטוי של האמונה בחיים
שואל השאלה:
אוקיי אבל אין שום סיבה שזה יעצור בינינו אם יש בינינו ממש אהבה
אפשר להתפשר שתינו
עם המשפחה שלו זה יהיה קשה אבל הוא ואני נתחשב אחד בשנייה
אנונימית
את שמורה?
ואם תיהיה לו בעיה עם זה?
אנונימי
שואל השאלה:
שמורה? מה זאת אומרת
אנונימית
^^^כחלק מלהיות דתי זה גם לחנך את הילדים לבית דתי ולא להתפשר על חינוך
שמרת נגיעה?
סתם נגיד אם תהיה לו בעיה עם זה מה תעשי?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוחה שנסתדר על חינוך
מכירה הרבה משפחות שאחד דתי והשני לא
והילדים בחרו בעצמם מה להיות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא שומרת והוא יודע את זה
הוא שומר נגיעה מבנות אחרות לא ממני
אנונימית
מזה אומר שכאילו יש לך ניסיון?
אנונימי
בחוויה שלי בתור דתי אני לא רואה שום אופציה להתפשרות על חינוך רק בגלל אהבה...
שואל השאלה:
^^^^^^^^
אוקיי אבל יש הרבה דתיים.. לא רק סוג אחד
אהבה זה חשוב
ולא אין לי ניסיון
אבל אני כן מחבקת בנים ידידים שלי
אנונימית
תשאלי אותו... אין לי אפשרות לדעת מה המחשבות שלו
שואל השאלה:
למה לא ? אם יש אהבה?
אנונימית