27 תשובות
מושתקת
זה חופש הביטוי אבל הוא פוגע באוכלוסייה מועטה מה שבעצם לא ממש חוקי
חופש הביטוי
אנונימי
חופש הביטוי כמו שהקהילה הגאה והמצעדים שלהם זה כיבכול חופש הביטוי
זה כמו שתגיד שלהיות גזען זה חופש הביטוי
אם אתה לא יכול להביע את דעתך אתה חי בדיקטטורה
שואל השאלה:
אבל זה לא גזענות.
זה פוביה כלומר פחד והרתעה
אבל זה לא גזענות.
זה פוביה כלומר פחד והרתעה
אנונימי
לדעתי לא
הומופוביה באה מהמילה פוביה, הכוונה ש*מפחדים* מהם.
פחד לכל דבר, הגיוני שיהיה חופש ביטוי בשביל זה.
הומופוביה באה מהמילה פוביה, הכוונה ש*מפחדים* מהם.
פחד לכל דבר, הגיוני שיהיה חופש ביטוי בשביל זה.
שואל השאלה:
אז אתה אומר שהעולם כיום בחסות "הדמוקרטיות" הן דיקטטורה?
אז אתה אומר שהעולם כיום בחסות "הדמוקרטיות" הן דיקטטורה?
אנונימי
חופש הביטוי.
כמובן שעדיף לתמוך בכולם אבל אי אפשר לבטל את הזכות לביטוי עצמי, זו זכות יסוד בסיסית לפחות במדינות דמוקרטיות מודרניות כמו ישראל. טכנית מותר להם לחשוב ככה כל עוד הם לא פוגעים באף אחד
כמובן שעדיף לתמוך בכולם אבל אי אפשר לבטל את הזכות לביטוי עצמי, זו זכות יסוד בסיסית לפחות במדינות דמוקרטיות מודרניות כמו ישראל. טכנית מותר להם לחשוב ככה כל עוד הם לא פוגעים באף אחד
אפשר לאמר. בלי קשר לזה שאתה פרקטית חי בעבדות אבל אני לא אכנס לזה. יש מדינות שבהן אם אתה הומופוב ויודעים את זה אתה יכול לאבד את העבודה.
חופש ביטוי לא אמורה לבוא ע חשבון חופש ביטוי של מישהו אחר
^ זה לא עובד ככה אחי. מותר להם להביע את דעתם עליך כמו שלך מותר להביע עליהם.
מותר להומופובים לחשוב מה שהם רוצים אבל אסור להם להתבטא באלימות או באאופן שפוגע בחופש הביטוי וחירותו של כל אדם בנושא שקשור לעצמו
ומה זה עליך? אתה מניח שאני הומו רק כי כתבתי משהו נגד הומופוביה? זה לא עובד ככה
תגיד לי איפה אמרתי את זה? התייחסתי אליך כשני הצדדים. הבנת הנקרא נשמה.
זה לא היה מנוסח ברור. אבל אוקיי
בקיצור, אי אפשר לאסור דעות של אנשים כמובן אבל אפשר וצריך לאסור לתת למישהו להשתמש בחופש הביטוי כדי לפגוע במישהו אחר
בקיצור, אי אפשר לאסור דעות של אנשים כמובן אבל אפשר וצריך לאסור לתת למישהו להשתמש בחופש הביטוי כדי לפגוע במישהו אחר
בין לבין. זה צריך להיות מוטמע בחברה כמו קשר בין גבר לאישה. אין שום סיבה להבליט את זה משום כיוון.
לא נראה לי שקראת את השאלה נכון אחי, כתבו הומופוביה לא הומוסקסואליות
אהה תודה ואני בת. אני חושבת שהיא צריכה לא להתקיים.
אוקיי, סורי פשוט התמונה היא של בן. ואת מדברת עכשו הומופוביה או הומוסקסואליות?
הומופוביה
אוף מה אז להחליף פרופיל..? כולם חושבים שאני בן אבל אני גם ממש אוהבת את זה. אם אני אוסיף לו פפיון אתה חושב שידעו שאני בת?
פפיון לא משנה מגדר, זה לא עובד ככה. ואת לא חיבת מה שבא לך, אם את אוהבת את התמונה תשאירי אם היא לא קריטית לך ואת רוצה שיידעו שאת בת אז אולי תחליפי. או שפשוט (זה הרעיון שלי) תשני את השם לשם שידעו שזו בת
אוקיי תודה❤
בכיף, ומסכים איתך שהומופוביה צריכה להיות מושתקת. אין מקום לזה בחברה שלנו
כל עוד היא לא כוללת קריאה לפעולה אסורה היא לא צריכה להיות מושתקת על ידי החוק בגלל חופש הביטוי - זה הרעיון של חופש הביטוי שמותר להשמיע דעות באמת מזיקות, כל דעה שהיום היא מקובלת מישהו חשב שהיא מזיקה, כל עוד אין קריאה ישירה לאלימות צריך להביס את ההומופוביה לוגית ולא לאסור עליה חוקית.
(טכנית בכל וויכוח מעשי יש דעה אחת שטעונה טעות מזיקה, ההבדל הוא שבהומופביה אנו יותר בטוחים שזה טעות)
אבל היא צריכה להיות מושתקת חברתית .
(טכנית בכל וויכוח מעשי יש דעה אחת שטעונה טעות מזיקה, ההבדל הוא שבהומופביה אנו יותר בטוחים שזה טעות)
אבל היא צריכה להיות מושתקת חברתית .