9 תשובות
קצת מביך אותי, אבל כן ברור שזה עושה הרגשה טובה
זה נחמד
לא ממש
אנונימית
כן ומי שאומרת לא משקרת
כן אבל גם מביך
זה גם לבנים מעלה מחמאות זה דבר חשוב וחיובי בזוגיות או בכל דבר אחר
כן ברור
במיוחד שאומרים לי על העיניים שלי וואוע
אנונימית
כן
גם מביך אותי תוך כדי