5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני כל כך יפה כבת אבל אני כן חושבת שאם הייתי בן אז הייתי יותר יפה
אנונימית
נע אחותי אין דבר כזה יותר יפה וגבר באותו משפט
שאת כוסית ואת תיהי גבר חתיך ברמות וכל הבנות יפלו לרגלייך וגם הבנים את פשוט תיהי אלילה גם כדמות של אישה וגם של גבר
שאת יפה
באותו הנושא: