4 תשובות
אני גם מרגישה ככה
ברור שזה יהיה קשה, אבל שומרים על קשר כמה שאפשר
בסופו של דבר גם בצבא החברים מהבית הם החברים הכי הכי טובים
תפתחי עוד חברות בזמן הזה תלכי לעבוד ותצרי שם חברות
דחוף תירשמי למכינה חצי שנתית
אנונימי
באותו הנושא: