10 תשובות
בשר ~_~
אני צימחונית
ודג נירא לי אף פעם לא אכלתי כי זה תמיד הגעיל אותי בעע (גם טונה)
קליפה של ביצה >< בטעות
קובה, אימלה זה דוחה. אכלתי את הזה מהקופסא ואני לא מעיזה עוד לא משנה של איזה אמא או סבתא חוחוח
אנונימי
אבוקדו
אנונימי
גבינת רוקפור.
בעע@#$%
שרימפס
אנונימית
אשכים של אוגר סורי... סתם סתם... לא באמת...

צליתי פעם חתיכה של דג על הגז ואכלתי... אני באמת חושב שאשכים של אוגר סיבירי זה יותר טעים...
חרדל עם שוקולד אייכ עד עכשיו אני אם טראומה