7 תשובות
לכאורה כן
עוד לא ראיתי מעליו
המלך של המזרחית
עוד לא ראיתי מעליו
המלך של המזרחית
כן
שואל השאלה:
מה את לא אוהבת בו?
מה את לא אוהבת בו?
אנונימי
הוא אנסוש
שואל השאלה:
אין לי שום בעיה עם הדעה שלך (אפילו שאני חושב שאת טועה בגדול) את לא צריכה להתנצל
אין לי שום בעיה עם הדעה שלך (אפילו שאני חושב שאת טועה בגדול) את לא צריכה להתנצל
אנונימי
בתור אחד שלא אוהב את הז'אנר אני יכול להסכים שהוא מלך
באותו הנושא: