4 תשובות
לא
שואל השאלה:
ניגה זה שאת בינונית לא אומר שכןלם צריכים להיות
ניגה זה שאת בינונית לא אומר שכןלם צריכים להיות
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי ואתה מחכה לשיחה מהנשיא או משהו?
ובינוניות נמדדת בגישה חבל שלזה אין מועד ב :-(
אוקיי ואתה מחכה לשיחה מהנשיא או משהו?
ובינוניות נמדדת בגישה חבל שלזה אין מועד ב :-(
אנונימית
שואל השאלה:
אני משתפת ציוני בגרןת של כיתה יא ואתה הסקת שיש לי זכות הצבעה..? בבקשה אל תנצל את שלך בעתיד❤
אני משתפת ציוני בגרןת של כיתה יא ואתה הסקת שיש לי זכות הצבעה..? בבקשה אל תנצל את שלך בעתיד❤
אנונימית
באותו הנושא: