9 תשובות
איך בכיתה י את יכולה לגשת
שואל השאלה:
התוכנית החדשה
אנונימית
אני הייתי ניגשת
תלוי נטו בך וביכולות שלך. האם את מסוגלת ליותר? אם התשובה היא כן אז לגשת.
שואל השאלה:
הבעיה שמתכונות קיבלתי ציונים ממש נמוכים ואני לא רוצה לקבל ציון נמוך בבגרות
אנונימית
את יכולה גם לגשת שנה הבאה ואז יקחו לך את הציון הגבוה בין 78 ולציון שתקבלי
לגשת רגיל מה צעשי תנסי אולי לשפר
שואל השאלה:
שנה הבאה זה רק עבודות אני חושבת
אנונימית
אהה אז מעולה