11 תשובות
כי היא יורדת על אנשים על פסים אישיים
שואל השאלה:
מאיפה אתם חושבים כך?
אנונימית
רואים לפי ההתנהגות שלה לפי הפה שלה
היא היחידה שאמיתית שם אומרת את מה שכולנו חושבים בפנים ! צריך ללמוד ממנה מאור שאפו מנסים תמיד להוציא אותה רע אבל כולם מתחילים לריב איתה תמיד
אנונימי
שואל השאלה:
איך אתם יודעים שהיא מגעילה ויורדת על אנשים?
אולי זה סתם מה שהאח הגדול רוצה להגיד לנו?
אנונימית
לא כזה יפה מבחוץ ועוד יותר מכוערת בפנים
היא חסרת מודעות ברמה מוגזמת
^^^ האח הגדול זה הלא ai הוא מראה את מה שקורה אולי זה חלק אבל זה מה שקורה
יפה בחוץ ומכוער מבפנים
היא מנסה להיות רעה אייקונית וכל מה שיוצא לה בתכלס זו קנאה רדודה ורואים שהיא שונאת את עצמה
נסיון נחמד מאור